Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci

Outdoorový obchod s.r.o.

Menu

Zkušenosti s eshopem Shopio

30. 5. 2016

U společnosti W3W máme dva eshopy několik let. Jeden cca 3 roky, druhý cca 8 let, ten je v současné době již druhé generace.

Za dobu naší spolupráce nám byla fakturována práce zřejmě za několik stovek tisíc korun, která byla dobře odvedena.

Jaké bylo moje překvapení s nejnovější zkušeností s Shopiem. Měl jsem nápad, zda by bylo možné automaticky natáhnout ze zdroje od dodavatele EANy a případně ceny a kolik by to stálo.
W3W to však nedokáží udělat, přesto se pan Franěk rozhodl tuto práci fakturovat (viz. faktura v příloze). Toto nacenění označil jako analýzu – v druhé řádce faktury dokonce uvádí, že práci neumí odvést.

Vysvětluje to takto:"

Chápu. Mezi námi je rozdíl v tom, že vy chcete prodat pokud možno co nejvíce, my se snažíme prodávat je věci, které budou dávat smysl a nebudou nějak dál komplikovat kód. Proto často klientům rozmlouváme funkcionality, které by nám vlastně daly vydělat. V tomhle konkrétním případě jsem do toho času nezapočítával telefonáty, které jsme ohledně toho vedli. Jen reálný čas, který jsem strávil na procházení tabulek a vymýšlení, co by se s tím dalo udělat, aby to pro vás mělo nějaký smysl.

Příště vás na situace jako je tato upozorním dopředu, abychom se vyhnuli nedorozumění.

Fakturu pošlu obratem."

Proto, pokud se rozhodujete při výběru nového eshopu, v případě Shopia je nutné počítat i s hrazením práce, kterou W3W neumí udělat.

Přidat nový komentář

Komentáře

Michal Franěk 11. 10. 2016 14:40

Dobrý den, pane Vaku,

objevil jsem na vašem webu tento článek. Samozřejmě máte právo si psát co chcete, kam chcete, ale musím říct, že tohle mě velmi zamrzelo.

Proč?

Nabízel jsem vám, že tu práci nebudeme fakturovat – viz můj komentář:

„Z vaší odpovědi cítím, že se vám to nelíbí. Jen pro vysvětlení – problém není v tom, že to udělat neumíme, ale v tom, že na to nemáme dostatek dat ve zdrojových souborech. Ukázalo se, že to automatické propojení není cesta, ale vymysleli jsme úpravu pro hromadné akce. Nějaký přínos to tedy mělo. Pokud vám přijde, že není fér fakturovat za čas, který strávíme vymýšlením řešení, které by vám ušetřilo práci, nechme to být. Není to zásadní částka a trávit další čas tím, že se o ni budeme handrkovat mi přijde jako další plýtvání. V případě, že budeme chtít něco podobného řešit v budoucnu, musíme vymyslet nějaký jiný způsob, abychom předešli podobným nejasnostem. Mějte se!“

Vy jste nakonec s platbou souhlasil, ale chtěl jste mít upravené změní faktury. O to víc mě udivuje, že v článku překvapeně píšete: „…v druhé řádce faktury dokonce uvádí, že práci neumí odvést.“

To nepovažuji za fér já. Nechtěl jsem se handrkovat a teď to děláme.

Každopádně jsem na váš článek reagovat a uvést i další souvislosti. V Shopiu si velmi zakládáme na tom, abychom měli s klienty férové vztahy a aby nás spolupráce vzájemně těšila. O to víc mě mrzí, když nejasnosti, které mohou vzniknout, musíme řešit takto veřejně. Tu cestu jste si ale zvolil sám.

Ať se vám daří!

Michal Franěk