Výměna, vrácení zboží
Výměna zboží
Pokud chcete vyměnit zboží za jinou velikost, barvu nebo zcela jiný produkt, pošlete doručené zboží na adresu Outdoorový obchod, Mánesova 4168, 580 01 Havlíčkův Brod. Do balíku uveďte, za co chcete produkt vyměnit. Je jedno, jakou službou balík pošlete (Česká pošta, PPL, DPD…). Zboží vám vyměníme a zdarma pošleme (1×) na vaši adresu.
Vrácení zboží v rámci 14 dnů
Pokud chcete vrátit zboží v rámci 14 dnů, pošlete doručené zboží na adresu Outdoorový obchod, Mánesova 4168, 580 01 Havlíčkův Brod. Do balíku uveďte číslo vašeho účtu. Je jedno, jakou službou balík zašlete (Česká pošta, PPL, DPD…).
- Zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi. Zboží doporučujeme pro přepravu pojistit.
- Peníze za zboží a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží z internetového obchodu Vám budou vráceny stejným způsobem, jako byly obdrženy, nebo dle dohody složenkou nebo převodem na Váš účet a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen kupujícímu vrátit všechny vynaložené prostředky dříve, než mu kupující předá zboží nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
- Byla-li snížena hodnota zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti; zboží není kompletní nebo bylo poškozeno) je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích.
- Pokud byly předmětem uzavřené smlouvy služby a bylo započato s jejich plněním, potom má kupující povinnost uhradit poměrnou část ceny za spotřebované služby, pokud kupující od smlouvy odstoupil.